Runor och Runar och Rune och Rune




Jag känner att jag börjar få någon slags koll på mitt projektarbete nu.
Köpte ramar i lördags och gjorde världens kap!
Så nu ligger 11 ramar i bilen och väntar på att de resterande motiven ska bli klara så att det kan bli utställning om en månad.
Börjar bli lite nervös... Har så mycket som ska ordnas innan dess, alla bilder är inte ens klara och utställningen håller hus första veckan i mars.

Vet inte ens om de här bilderna ska vara med, alla bilderna ska vara svartvita, men jag tycker om ljuset i den andra bilden, även om den inte är fördigredigerad alls.
Har grovredigerat en massa, men har inga helt färdiga bilder.
Men det ska nog hinna bli färdigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0